تلفن مشاوره
09167205607
ایمیل
Info@KianiHair.com
اهواز
زیتون کارمندی،خیابان کملیل،نبش خیایان زاویه
کلینیک پوست و موی اطهر،طبقه همکف،اتاق شماره دو،کلینیک کاشت مو شیوا کیانی
کاشت ریش و سبیل در اهواز
SuperUser Account
/ دسته ها: کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل در اهواز

مراحل کاشت ریش و سبیل در کلینیک زیبایی و کاشت شیوا کیانی در اهواز

امروزه ریش و سبیل یکی از عوال مهم در زیبایی و جذابیت در مردان به شمار می آید که در برخی از افراد به صورت ژنتیکی و یا به دلیل بروز حوادث این ناحیه کم پشت و یا خالی می باشد. اگر شما با این مشکل مواجه هستید و به دنبال راه حل طبیعی و دائمی برای حل آن می باشید، پیشنهاد می شود این مقاله را دنبال کنید تا با مراحل کاشت ریش آشنا شوید.

 در این مطلب، بهترین روش کاشت ریش و سبیل و مزایا و معایب آن را بررسی خواهیم کرد. اولین نکته مهم در این راه انتخاب یک متخصص مناسب و با تجربه در زمینه کاشت می باشد که با افتخار  کلینیک کاشت ریش و سبیل شیوا کیانی واقع در شهر اهواز دارای بیشترین رکورد کاشت ریش و سبیل در اهواز و خوزستان بوده و در بخش  نمونه کارهای کاشت کلینیک می توانید برخی از نتایج عمل کاشت مو ،ابرو،ریش و سبیل را مشاهده کنید.

در ادامه مقاله مراحل کار را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.


کاشت ریش و سبیل-مراحل

علت ریزش مو یا کم مویی صورت چیست؟

   1- مواردی چون سوختگی ،بریدگی و حوادثی از این قبیل که باعث می شود ریشه موهای درون پوست به صورت   کامل یا مختصر آسیب بیند     

  2- بیماری هایی که به صورت ژنتیکی و هورمونی باعث ریزش موهای این ناحیه می شود.

  3-عوامل مادرزادی

  4- آسیب دیدگی و سوختکی و ایجاد زخم و انجام برخی از عمل ها بر روی پوست بدن

 می توان با اطمینان گفت تمام موارد گفته شده که باعث ریزش یا نبود مو روی صورت شده است قابل حل بوده و با توجه به پیشرفت علم کاشت مو در هر نقطه از بدن که نیاز به کاشت مو باشد با جابجایی موها از بخش های مشخص شده و قابل پیوند به بخش مورد نظر مشکل کم مویی ریش و سبیل قابل حل خواهد بود.

در ادامه مقاله به اختصار مراحل کاشت ریش و سبیل را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.


 مراحل کاشت ریش و سبیل که توسط خانم شیوا کیانی انجام می شود شامل 7 مرحله می باشد:

1- ویزیت بیمار و مشاوره رایگان جهت اطمینان از عمل کاشت :  طی اولین جلسه ای که بیمار جهت مشاوره به کلینیک مراجه می کند ، پس از بررسی و بازدید از محل خالی بودن موی صورت و همچنین نوع پوست و بانک موی بیمار، در صورتی که مشکلی جهت پیوند مو باشد و یا بیمار نیاز به اطمینان از سایر مراحل عمل داشته باشد پس از شفاف سازی از نتیجه عمل و سطح توقعی که بیمار باید در پایان کار از نتیجه عمل کاشت ریش و سبیل داشته باشد بهترین مشاوره صورت گرفته و بعد از این جلسه می توان از نتیجه عمل کاشت خود تا حدودی آگاهی پیدا کنید.

مشاوره رایگان شما را از نتیجه کاشت آگاه خواهد کرد. جهت هماهنگی جلسه مشاوره رایگان با شماره 09167205607 تماس گرفته شود.

2- انجام آزمیش خون قبل از عمل

3- شروع عمل کاشت و طراحی محل کاشت ریش در بخش خالی از صورت

4-بی حسی محل کاشت: در مقاله مراحل کاشت مو توضیح کامل در مورد بی حسی موضعی و تزریق بی حسی شرح کامل داده شده.

5-برداشت گرافت مو و نگهداری آن در محل مناسب

6-آماده سازی و تفکیک کردن گرافت های مو جهت آماده کردن انتقال گرافت ها در محل مشخص شده

7-ایجاد حفره ریز در محل کاشت ریش و سبیل

8- کاشت گرافت در محل مشخص شده


مراقبت های بعد از عمل کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل در اهواز

 مراقبت های بعد از عمل کاشت ریش و سبیل در صورتی که به صورت صحیح رعایت شود باعث ایجاد نتیجه بهتر از عمل کاشت شده و می توان با رعایت این نکات که در ادامه توضیح خواهیم داد سال ها از موهای کاشته شده ریش و سبیل خود لذت ببرید.پس به دقت به این نکات توجه کنید تا بهترین نتیجه از عمل کاشت را بدست آورید.در ادامه مقاله با ماه همراه باشید.

 

تورم و قرمزی و التهاب پوست بعد از عمل کاشت ریش و سبیل:

التهاب صورت بعد از عمل کاشت ریش و سبیل-کلینیک کاشت ریش و سبیل اهواز

 معمولا بعد از اتمام عمل کاشت ریش و سبیل بر روی پوست صورت نقاط قرمز رنگی به وجود خواهد آمد که وجود این نقاط طبیعی بوده و بعد از چند روز از بین خواهد رفت و پوست صورت مجددا بازساری شده و به فرم طبیعی خود خواهد رسید. احتمال دارد به دلیل استفاده از داروی بی حسی موضعی روی پوست بعد از انجام عمل، به دلیل نیروی جاذبه مواد بی حسی حرکت کرده و کمی اطراف چشم نیز متورم شود که در صورت رعایت نکاتی که  به بیمار گفته می شود کمتر دچار این عوارض خواهد شد.

آیا می توان بعد از عمل کاشت ریش و سبیل ورزش کرد:

بهتر است بعد از عمل کاشت ریش و سبیل تا یک هفته بیمار مواظبت کرده و از انجام فعالیت های سنگین و مخصوصا ورزش دوری کند.

همچنین تا یک ماه پوست بدن نباید به مکان هایی که احتمال آلودگی دارن یا وجود کلر و سایر مواد افزودنی در آب وجود دارد برخورد کند. البته روز بعد از عمل کاشت بیمار می تواند به سر کار رفته و با رعایت موارد گفته شده کارهای روزمره خود را انجام دهد.

 شستن محل کاشت ریش و سبیل:

یک روز بعد از عمل کاشت ریش و سبیل می توان با کمک یک نفر همراه به آرمی محل کاشته شده را با شامپوی بچه شست و خونابه های روی پوست را به آرامی پاک کرد.ایجاد پوسته های قرمز روی پوست کاملا طبیعی بوده که بعد از گذشت چند روز این پوسته ها خشک شده و کنده خواهد شد که باعث نمایان شدن بهتر موهای کاشته شده می شود. پیشنهاد ما این است که صبر داشته باشید تا این پوسته ها خود به خود کنده شوند و به هیچ وجه با دست و به زور آن ها را از پوست جدا نکنید.

Print
5541
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید